Massa complicat / Demasiado complicado
Aquí res sembla ser fàcil. Quan estava a Londres, les coses semblaven difícils perque canvïes de país i tot és fa més gran i més en una altra llengua. Ara les coses són realment més complicades i ja no pel fet de canviar de país. Començant per les tones de paperassa que he hagut de fer (i encara faig) per que tot estigui en regla (per ells) i els diners que he hagut d'invertir fins a petites coses com comprar una targeta de prepagament. Una cosa que sembla tan senzilla com anar a una botiga de mòbils i demanar una targeta que ja et recarregaràs quan puguis resulta ser un entrebanc més que ens ha portat de cap dos dies i que encara s'allarga. Resulta que aquí als EEUU tothom paga per rebre trucades i rebre missatges, a part, òbviament de per enviar-los. Si, jo també pensava que no ho estava entenent bé quan m'ho estaven explicant. De fet es van sorprendre quan els hi vam dir que això a Europa és impensable. A part et venen els packs per minuts i en una serie de tarifes que has d' agafar-te una nova assignatura a la uni per arribar a entendre. Finalment després de dos dies decidint què convenia més vam decidir una tarifa que encara i ser prepagament es paga via banc. Doncs ara ens hem d'esperar a rebre la targeta del banc per poder donar-nos d'alta!!
Bé, una cosa més, aquí hi ha companyies que funcionen sense targeta. Compres el seu mòbil i aquest ja és d'aquesta companyia (Verizon o Sprint) i altres que funcionen com a Europa i pots intercanviar targeta, el conegut com tecnologia GSM de T-Mobile i Cingular (a la foto) que serà la meva algun dia.
Aquí nada parece ser fácil. Cuando estaba en Londres, las cosas parecían difíciles porque cambiabas de país y todo se magnifica y más en otra lengua. Ahora las cosas son realmente más complicadas y ya no por el hecho de cambiar de país. Empezando por las toneladas de papeleo que he tenido que hacer (y aún hago) para que todo esté en regla (para ellos) y el dinero que he tenido que invertir, hasta pequeñas cosas como comprar una tarjeta de prepago. Una cosa que parece tan sencilla como ir a una tienda de móviles y pedir una tarjeta que ya te recargarás cuando puedas resulta ser un problema más que nos ha llevado de cabeza durante dos días y que aún se alargará una semana. Resulta que aquí en los EEUU todo el mundo paga por recibir llamadas y recibir mensajes, a parte, óbviamente de por enviarlos. Sí, yo también pensaba que no lo estaba entendiendo bien cuando me lo estaban explicando. De hecho se sorprendieron cuando les dijimos que eso en Europa era impensable. A parte te vienen los packs por minutos y en una serie de tarifas que tienes que cogerte una nueva asignatura en la uni para llegar a entender. Finalmente después de dos días decidiendo qué convenía más decidimos una tarifa que aún y ser de prepago se paga via banco. Pues ahora nos tenemos que esperar a recibir la tarjeta del banco para poder darnos de alta!!
Bueno, una cosa más, aquí hay compañías que funcionan sin tarjeta. Compras su móvil y éste ya es de esta compañía (Verizon o Sprint) y otros que funcionan como en Europa y puedes intercambiar tarjeta, el conocido como tecnología GSM de T-Mobile y Cingular (en la foto) que será la mía algún día
Bueno, una cosa más, aquí hay compañías que funcionan sin tarjeta. Compras su móvil y éste ya es de esta compañía (Verizon o Sprint) y otros que funcionan como en Europa y puedes intercambiar tarjeta, el conocido como tecnología GSM de T-Mobile y Cingular (en la foto) que será la mía algún día
1 comentario:
Hola niño, ¡bienvenido a USA! no te quiero desanimar, pero si lo del móvil lo encuentras un "problema", no te queda camino ni nada...
En fin, que espero que al menos este blog te dure un poquillo más que el otro. Nadie dijo que ser constante sea algo fácil.
Un beso.
P.S. Por cierto, yo era de T-Mobile hasta que desubri Metro PCS (no esta en todas partes). Pago $50 al mes y tengo llamadas y mensajes ilimitados. Un chollo!
Publicar un comentario