martes, enero 30, 2007

The River Café


Aquest matí ja ens hem llevat amb la intenció de fer tant sols una visita, però una de molt bona. Ens hem dirigit a Brooklyn. El camí s'ha fet més llarg de l'esperat ja que a Nova York el metro funciona diferent en alguns aspectes. La mateixa línea de metro pot tenir dos tipus de recorregut, normal o express. Si agafes l'express, aquest metro només para a unes determinades estacions, diguem 1 cada 7 o 8 per les que passa (normalment a les que hi ha transbordament). Si agafes el metro en una d'aquestes estacions, diguem, senzilles, t'has d'assegurar que entres per l'entrada correcta, ja que són tan senzilles que si pagues i no has entrat per la bona has de tornar a sortir al carrer entrar per l'entrada bona i tornar a pagar perquè no pots canviar d'andana per dins. Això, o te'n vas fins la pròxima parada del metro express (diguem parada complerta) a la que si que et pots canviar. Bé un cop hem patit aquest petit entrebanc i ja estavem en la direcció correcta, no hi ha hagut cap problema. Hem baixat a Brooklyn en busca de 1 Water Street, on es troba el The River Café. És un restaurant que ja tenia mirat i remirat, que té unes vistes al·lucinants de Manhattan (ja que es troba fora d'aquest). Després de fer moltes fotos, hem decidit entrar a prendre un brunch (entre esmorzar "breakfast" i dinar "lunch"). És un restaurant fantàstic, però les vistes es paguen, i molt cares. Això si, es menja com al cel. Només estic esperant que arribi març per poder anar per la nit amb l'Ana quan vingui de visita. Per la nit encara serà millor!! (per cert la reserva ja està feta!!).

The Brooklyn Bridge and The River Café

Esta mañana ya nos hemos levantado con la intención de hacer solo una visita, pero una muy buena. Nos hemos dirigido a Brooklyn. El camino se ha hecho más largo de lo esperado ya que en Nueva York el metro funciona diferente en algunos aspectos. La misma línea de metro puede tener dos tipos de recorrido, normal o express. Si coges el express, este metro solo para en unas determinadas estaciones, digamos 1 cada 7 u 8 por las que pasa (normalmente en las que hay transbordo). Si coges el metro en una de estes estaciones, llamémoslas, sencillas, te tienes que asegurar que entras por la entrada correcta, ya que son tan sencillas que si pagas y no has entrado por la buena tienes que volver a salir a la calle, entrar por la entrada buena y volver a pagar porque no puedes cambiar de andén por dentro. Eso, o te vas hasta la próxima parada del metro express (llamémosla parada completa) en la que si que te puedes cambiar. Bueno, una vez sufrido este pequeño tropiezo y ya estabamos en la dirección correcta, no ha habido ningún problema. Hemos bajado a Brooklyn en busca de 1 Water Street, donde se encuentra el The River Café. Es un restaurante que ya tenía mirado y remirado, que tiene unas vistas alucinantes de Manhattan (ya que se encuentra fuera de éste). Después de hacer muchas fotos, hemos decidido entrar a tomar un brunch (entre desayuno "breakfast" y comida "lunch"). Es un restaurante fantástico, pero las vistas se pagan, y muy caras. Eso sí, se come como en el cielo. Solo estoy esperando que legue marzo para poder ir por la noche con Ana que viene de visita. Por la noche será aún mejor!! (por cierto la reserva ya está hecha!!).

Vistas desde dentro del The River Café

3 comentarios:

Valen dijo...

Menos mal q te has acordado de mi, joder como me gustaria poder ir tio, pero el presupuesto de momento esta cortito jajaja...
Un abrazo xaval...

Anónimo dijo...

Joooooooooooo que dientes largos nos pones a los que NO vamos a poder ir a verteeee... feooooooo..
cuidate que veo que ya lo haces.
vista ya el moma? y el guggenheim??? como no vayas te capo a tu guelta!!

Anónimo dijo...

k pasa noi!!! komo va pels states?? he estat donant-li una repasada al blog i veig k de puta mare, m'ha fet gracia lo del mobil (k kabrons) bueno ara k ja se l'adressa ja em passare més sovint.

pd: tiu el nous fitxatges de skunk estan donant resultat, 2 victories i un empat en 4 partits, quan tornis tu directament a la champions