sábado, marzo 10, 2007

Dia 8 part 2: Top of the Rock, Yankee Stadium, Beauty and the Beast, Marriot's Hotel

Després de baixar de l'helicòpter volíem anar al Rockefeller Center que està bastant més amunt a Manhattan i quina millor manera que en el nostre estimat autobús turístic!! Doncs ens vam tornar a colar a l'autobús turístic sense problema i cap amunt, amb vistes i explicació del guía inclosa (encara que l'hem sentit 40 cops ja). La intenció al arribar allà era pujar al Top of the Rock, que és el mirador del Rockefeller Center a la planta 68. He de dir que em va impresionar fins i tot més que el de l'Empire State Building, no se si perquè era de dia o perque les vistes són diferents des d'aquí. S'ha de tenir en compte que el fet de no ser l'Empire State és precisament el que et permet veure l'Empire State inclòs amb les vistes. També et permet veure Central Park ja que si no són ells precisament qui bloquejen la vista. Et permet fer-te una idea de l'impresionant tamany de Central Park que mai deixa d'impresionar. Tenen maravellosament montat tot el camí cap a l' observatori amb una petita exhibició de la construcció de l'edifici que inclou la famosa foto que tothom coneix de NY que va ser presa en la construcció d'aquest edifici entre 1930 i 1939 i l' ascensor te un vidre al sostre i es pot veure com puja (a tota castanya). Les vistes són magnífiques i el dia ens acompanyava.

Impresionants vistes de Central Park des del Top of the Rock

Més tard i després d'una ràpida visita a l'estadi dels Yankees que haurem de repetir dilluns vam anar al veure la Bella i la Bèstia a Broadway. Em va agradar moltíssim. La música, els cantants, els escenaris i tot en general és una passada i és super professional. De tota manera la mida dels seients que teniem era ridículament petita. No em podia moure en absolut. tenia els genolls just a l'esquena del de davant i totalment enganxat al del costat. Una vergonya de seient per un espectacle a Broadway. Encara que fos la més barata, segueixen sent $50. Òbviament ens vam moure de nou a un altre seient que no era el nostre on teniem millor visió i molt més espai perquè no teniem ningú al costat. És una obra molt molt bona i la recomano a tothom que vingui a Nova York. Va ser finalista amb el Rei Lleó com a millor musical de Broadway i va guanyar el Rei Lleó així que em moro de ganes d'anar a aquest!


Moment de la Bella i la Bèstia cantant "Be Our Guest" ("Que festín")

Per acabar el dia vam pujar al restaurant giratori de la planta 48 de l'hotel Marriot a prendre una copa. Una vegada més unes fantàstiques vistes. Que puc dir que no hagi dit ja! Bé si, que tenen un buffet lliure només de postres!! Mmmmmmm...


Tras bajar del helicóptero queríamos ir al Rockefeller Center que está bastante más arriba en Manhattan y qué mejor manera que en nuestro estimado autobús turístico!! Pues nos volvimos a colar en el autobús sin problema y hacia arriba, con vistas y explicación del guía incluida (aunque la hemos oido 40 veces ya). La intención al llegar allí era subir al Top of the Rock, que es el mirador del Rockefeller Center en la planta 68. Debo decir que me impresionó incluso más que el del Empire State Building, no se si porque era de día o porque las vistas son diferentes desde aquí. Se debe tener en cuenta que el hecho de no ser el Empire State es precisamente lo que te permite ver el Empire State incluido con las vistas. También te permite ver Central Park puesto que si no son ellos precisamente quien bloquean la vista. Te permite hacerte una idea del impresionante tamaño de Central Park que nunca deja de impresionar. Tienen maravillosamente montado todo el camino hacia el observatorio con una pequeña exhibición de la construcción del edificio que incluye la famosa foto que todo el mundo conoce de NY que fue tomada en la construcción de este edificio entre 1930 y 1939 y el ascensor tiene un vidrio en el techo y se puede ver cómo sube (a toda castaña). Las vistas son magníficas y el día nos acompañaba.


Famosa foto presa durant la construcció del Rockefeller Center

Más tarde y tras una rápida visita al estadio de los Yankees que tendremos que repetir el lunes fuimos al ver la Bella y la Bestia a Broadway. Me gustó muchísimo. La música, los cantantes, los escenarios y todo en general es una pasada y super profesional. De todas maneras la medida de los asientos que teníamos era ridículamente pequeña. No me podía mover en absoluto. Tenía las rodillas justo en la espalda del de delante y totalmente enganchado al del lado. Una vergüenza de asiento para un espectáculo en Broadway. Aunque fuera la más barata, siguen siendo $50. Óbviamente nos movimos de nuevo a otro asiento que no era el nuestro dónde teníamos mejor visión y mucho más espacio porque no teníamos a nadie al lado. Es una obra muy muy buena y la recomiendo a todo el mundo que venga a Nueva York. Fue finalista junto con el Rey León como mejor musical de Broadway y ganó el Rey León así que me muero de ganas de ir a éste!

Para acabar el día subimos al restaurante giratorio de la planta 48 del hotel Marriot a tomar una copa. Una vez más unas fantásticas vistas. Que puedo decir que no haya dicho ya! Bueno si, que tienen un buffet libre sólo de postres!! Mmmmmmm...

Foto 1: Impresionantes vistas de Central Park desde el Top of the Rock

Foto 2: Momento de la Bella y la Bestia cantando "Be Our Guest" ("Que Festín")

Foto 3: Famosa foto tomada durante la construcción del Rockefeller Center

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Asi que visteis el partido... pero seguro que no con esos sonidos de fondo tipicos: GOOOLLLL!!! VEEENGAAAA!!! UUUYYY!!! FALTA?COMO QUE FALTA? SERA CAPULLO EL ARBRITRO!!! y un largo sinfín... Hay mogollón de cosas por contar..k guay!
Aprovechad hasta el último minuto!! kien dijo cansancio?
Besines!

Anónimo dijo...

ei albert! spero q el ambiente al ver el partido fuera como el de aqui! pues nada, seguid pasandolo muy bien!!!!
un abrazo

chus

Anónimo dijo...

Si eso hacer cosas...

Collons nen mira que no et quedaran coses que fe rquan anem nosaltres!

Unknown dijo...

Ohhhhhhhhhhh, se acaba lo bueno. Anita´s return.

Sheila dijo...

¿No sería una recomendación de Núria? Es el mejor bufet de postres que he comido en mi vida. A destacar la fuente de chocolate... Mmmmmm....