sábado, marzo 10, 2007

Dia 7: Quin fred i que cansats! / Que frio y que cansados!

El dijous ens vam aixecar una miqueta més tard del que és habitual, i és que l’esgotament es comença a notar a l’hora d’aixecar-se. Caminem la tira de kilòmetres cada dia i arribem morts a l’hostal!! El primer que vam fer va ser localitzar la penya del barça de Nova York (3rd Av. entre 11th i 12th) per poder anar a veure el Barça – Madrid de dissabte. Un cop complert aquest objectiu vam començar a caminar seguint algun dels passejos que hi ha a la guia. Així vam anar a parar a una cerveseria molt antiga que segons la guia s’havia mantingut igual des de que la van crear al 1854... De fet si que s’havia mantingut igual, però igual igual amb tota la pols de fa dos segles!! Tenia molt encant però hi havia una de pols i de trastos!!

Interior de McSorley's Old Ale House

Després d’aquí, caminant per China Town, l’Ana buscava un bolso de Luis Vuiton per la seva tieta (d’imitació és clar) però no en trobàvem a les botigues. Diguem que les botigues estan plenes d'imitacions però per alguna raó cap de Luis Vuiton. Va ser preguntant després a una de les tendes, que ens vam portar a uns amagatalls que tenen els xinos aquests on tenen la tira d’imitacions. Quins xanxullos, sembla que et porten a algun lloc per matar-te i fer-te xop-suei però no no, tenen allà unes habitacions plenes de bolsos.

Al acabar, amb tot el fred que feia només se’ns va ocórrer que anar a creuar el pont de Brooklyn caminant. Quines vistes més maques de Manhattan!! Com sempre vam fer mils de fotos i aquí us deixo amb una d’elles. Feia un fred de la òstia i el vam fer caminant d'anada i de tornada, OLE! Vam acabar el dia sopant a Little Italy, a un restaurant molt mediterrani on vam sopar de puta mare després d’estar mil hores buscant el maleït toro de Wall Street que al final no vam trobar perquè sorprenentment no surt a la guia!!

Ana i jo just al mig del Brooklyn Bridge

El jueves nos levantamos un poco más tarde de lo que es habitual, y es que el cansancio se empieza a notar a la hora de levantarse. Andamos la tira de kilómetros cada día y llegamos muertos al hostal!! Lo primero que hicimos fue localizar la peña del barça de Nueva York (3rd Avda. entre 11th y 12th) para poder ir a ver el Barça – Madrid del sábado. Una vez cumplido este objetivo empezamos a andar siguiendo alguno de los paseos que hay en la guía. Así fuimos a parar a una cervecería muy antigua que según la guía se había mantenido igual desde que la crearon en 1854... De hecho si que se había mantenido igual, pero igual igual con todo el polvo de hace dos siglos!! Tenía mucho encanto pero había una de polvo y de trastos!!

Después de aquí, andando por China Town, Ana buscaba un bolso de Luis Vuiton para su tía (de imitación claro está) pero no lo encontrábamos en las tiendas. Digamos que las tiendas estan llenas de imitaciones pero por alguna razón ninguna de Luis Vuiton. Fue preguntando después en una de las tiendas, que nos llevaron a unos escondrijos que tienen los chinos estos dónde tienen la tira de imitaciones. Qué chanchullos, parece que te llevan a algún sitio para matarte y hacerte hacerte chop-suei pero no no, tienen allí unas habitaciones llenas de bolsos.

Al acabar, con todo el frío que hacía sólo se nos ocurrió que ir a cruzar el puente de Brooklyn andando. Qué vistas más guapas de Manhattan!! Hacía un frío de la ostia y lo hicmos de ida y de vuelta, OLÉ! Como siempre, hicimos miles de fotos y aquí os dejo con una de ellas. acabamos el día cenando en Little Italy, en un restaurante muy mediterráneo, dónde cenamos de puta madre después de estar mil horas buscando el maldito toro de Wall Street que al final no encontramos porque sorprendentemente no sale en la guía!!

Foto 2: Ana y yo justo en el medio del Brooklyn Bridge

1 comentario:

Sheila dijo...

Enséñame el truquillo para hacer esas fotos nocturnas tan impresionantes. Joder!