martes, febrero 13, 2007

The American Parties' problems...

El divendres mateix del ballet al tornar a casa ja es veia venir la que se'ns venia a sobre. 2 kegs a la cuina. Una keg és un barril de cervesa com els que s'utilitzen als bars per la cervesa de tirador, però més grans, o com a mínim crec que més grans dels que jo utilitzava quan treballava al "Nos Vemos". Un keg són 58 litres de cervesa... en conseqüència dos kegs són? Sí molt bé, 58 litres si l'altre està buit, però normalment són 116 litres de cervesa. Com ja haureu suposat, aquí es veu prou cervesa per fer-te una banyera sencera. Això què suposa, doncs gent borratxa com cubes i fent molt s'escàndol, durant hores intempestives, la música molt alta i la "spanish house in trouble" és a dir, mal rotllo. Fa un parell de setmanes va venir la policia :) i ens va tancar el garito perquè es veu que fèiem massa soroll. Gràcies a Deu que no van entrar a la casa i van començar a demanar IDs (DNIs) perquè si no allà no s'escapa més que jo i un parell més ( la majoria d'edat i per tant l'edat legal de consumir alcohol són els 21). La veritat és que aquella va ser una festa excessivament gran. Hi havia més de 130 persones a casa... sense exagerar i jo crec que n'hi havia més (en tinc proves en forma de video). De fet el poli va mirar i va dir... "quanta gent hi ha aquí????", i jo "...yes, Mr. officer, of course Mr. officer, sure Mr. officer..." jejeje, quina experiència més divertida ara que han passat els dies. En aquell moment igual em vaig veure amb un mono taronja a Guantanamo...

El cas és que aquesta setmana també es va liar una bona festa però no tant gran com la del altre cop, i tot i creure que no fèiem gaire soroll i controlar la música a les 8 del matí teníem una veïna trucant a la porta (quines hores són aquestes de molestar??? jejejeje) que molt amablement ens va deixar una nota, de la que per altra banda suposo que té tota la raó. Aquí us la deixo per que la veieu (traduïda més abaix), amb el consens de tots els habitants de la casa de tu vida, que no es tornarà a repetir una festa com a mínim fins la de comiat. Anem a destruir altres cases!!!!


Dan con la famosa nota (clicar para agrandar)

El viernes mismo del ballet al volver a casa ya se veía venir la que se nos venía encima. 2 kegs en la cocina. Una keg es un barril de cerveza como los que se utilizan en los bares para la cerveza de tirador, pero más grandes, o como mínimo creo que más grandes de los que yo utilizaba cuando trabajaba en el "Nos Vemos". Un keg son 58 litros de cerveza... en consecuencia dos kegs son? Sí muy bien, 58 litros si el otro está vacío, pero normalmente son 116 litros de cerveza. Como ya habréis supuesto, aquí se bebe la suficiente cerveza para poder hacerte una bañera entera. Esto qué supone, pues gente borracha como cubas y haciendo mucho escándalo, durante horas intempestivas, la música muy alta y la "spanish house in trouble" es decir, mal rollo. Hace un par de semanas vino la policía :) y nos cerró el garito porque se ve que hacíamos demasiado ruido. Gracias a Dios que no entraron en la casa y empezaron a pedir IDs (DNIs) porque si no ahí no se escapa más que yo y un par más (la mayoría de edad y por lo tanto la edad legal de consumir alcohol son los 21). La verdad es que aquella fue una fiesta excesivamente grande. Había más de 130 personas en casa... sin exagerar y yo creo que había más (tengo pruebas en forma de vídeo). De hecho un poli miró y dijo... "cuánta gente hay aquí????", y yo "...yes, Mr. officer, of course Mr. officer, sure Mr. officer..." jejeje, qué experiencia más divertida ahora que han pasado los días. En aquel momento igual me vi con uno mono naranja en Guantanamo...

El caso es que esta semana también se lió una buena fiesta pero no tan grande como la de la otra vez, y a pesar de creer que no hacíamos demasiado ruido y controlar la música a las 8 de la mañana teníamos una vecina llamando a la puerta (qué horas son esas de molestar??? jejejeje) que muy amablemente nos dejó una nota, de la que por otra parte supongo que tiene toda la razón. Aquí os la dejo para que la veais (traducida más abajo), con el consenso de todos los habitantes de la casa de tú vida, que no se volverá a repetir una fiesta como mínimo hasta la de despedida. Vamos a destruir otras casas!!!!


Estimats desconsiderats veïns,

Més enllà de la vostra porta viu un bon i tranquil veïnat de gent treballadora que tenen famílies i un munt de responsabilitats. No apreciem especialment que ens tingueu desperts per culpa de la vostra festa de kegs i amb gent pixant-se als nostres jardins. No tolerarem aquesta merda així que no permeteu que succeeixi de nou. És el vostre últim avís. El pròxim cop serà el 911.

(que xula la tia ara que ho llegeixo un altre cop...)

Queridos desconsiderados vecinos,

Más allá de vuestra puerta vive un buen y tranquilo vecindario de gente trabajadora que tiene famílias y un montón de responsabilidades. No apreciamos especialmente que nos mantengáis despiertos por culpa de vuestra fiesta de kegs y con gente meandose en nuestros jardines. No toleraremos esta mierda así que no permitáis que suceda de nuevo. Es vuestro último aviso. La próxima vez será el 911.

(que chulita la tia ahora que lo leo otra vez...)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

tienes que hacerte con esa nota harry... y veras que diver cuando lo veas de aquí a unos años.. jejeje...
angie

Valen dijo...

Por eso no te preokupes tiu, que yo estoy harto de ver series y peliculas americanas y al final siempre aparece cualkiera con 10.000 o 12.000 $ para la fianza, solo pasarias una noxe alli y conocerias a cualkier personaje q se cree elvis y no para de cantar ( ¿ ostias, de que peli era esa ?)...total, q tengas cuidadin neng
Un abrazo

Unknown dijo...

Jo crec que sí, has de portar aquesta nota i emmarcar-la. aixi com diu Angie, i dins d'uns anys la recordaras, i pensaras...." a casa de qui la faras???.

joarmo

Anónimo dijo...

jajajaja.ya te tienen fichao hasta los yankys!!! jajaja