Dia 11: Dia de partida
El dia 11 va ser ja lamentablement el dia de partida. Això no significa però, que no tinguessim coses planejades. El pla del dia era per mi aixecar-me aviat i anar a comprar les entrades de The Lion King que tant se m'havien resistit dies anteriors perquè estava tancat, perquè arribavem tard a un altre lloc, o perquè hi havia molta cua. Aquell dia no se m'escapavem. Doncs bé, eren les 9.15 del dematí i havíem quedat amb el Xavi que vindria sobre les 10.30 a l'hostal quan jo ja hagués tornat de Times Square (on està el teatre). Doncs estava esmorçant i entra el Xavi... "que fas aquí tan aviat!!??" li dic, "aviat??... que no saps que han adelantat l'hora??" merda... un altre cop sense entrades del musical!! No teniem temps perquè havíem d'anar al Tour de l'estadi dels Yankees ja que no hi ha cap partit encara de la lliga per poder veure. Doncs amb les preses nem corrents a l'estadi i que resulta?? Que a partir del dia 12 de març, fins no se quin dia d'abril no fan tours per X motius. Quin dia teniem? El 12 és clar... Quina mala sort. Aquesta va ser la única imatge que vaig poder agafar de l'estadi a tranques i barranques... que hi farem!!
Bé no hi ha mal que per be no vingui i ens en vam anar a Times Square a comprar les entrades del musical i aquest cop si que les vaig aconseguir!!! A part d'això vam veure a un paio molt típic de les pel·lis i que de fet ja havia vist jo en alguna parada de carrer que venen fotos. El "Naked Cowboy", quin personatge!! És un tio que està al mig de Times Square en calçotets amb un barret de Cowboy cantant amb una guitarra que té un forat perquè la gent li posi propines i tal. És un catxondo el pavo.
D'aquí ja poc quedava, anar a la botiga de la NBA (molt recomanada, pedazo botiga!!!!!!) i dinar abans de marxar. Va ser en un lloc típic d'hamburgueses que la Ana portava tant de temps volen trobar. Va arribar a l'últim sospir.
Ha estat un viatge molt divertit però sobretot molt cansat... Propers viatgers a Nova York, recarregeu bé les piles (les de la càmera de fotos també) perquè aquí hi ha mil coses a patejar-se!!
El día 11 fue ya lamentablemente el día de partida. Aún y así, esto no significa que no tuvieramos cosas planeadas. El plan del día era para mí levantarme pronto e ir a comprar las entradas de The Lion King que tanto se me habían resistido días anteriores porque estaba cerrado, porque llegabamos tarde a otro sitio, o porque había mucha cola. Aquel día no se me escapaban. Pues bien, eran las 9.15 de la mañana y habíamos quedado con Xavi que vendría sobre las 10.30 al hostal cuando yo ya hubiera vuelto de Times Square (donde está el teatro). Pues estaba desayunando y entra Xavi... "que haces aquí tan pronto!!??" le digo, "pronto??... que no sabes que han adelantado la hora??" mierda... otra vez sin entradas del musical!! No teníamos tiempo porque teníamos que ir al Tour del estadio de los Yankees puesto que no hay ningún partido todavía de la liga para poder ver. Pues con las prisas vamos corriendo al estadio y que resulta?? Que a partir del día 12 de marzo, hasta no se qué día de abril no hacen tours por X motivos. Qué día era? El 12 claro está... Qué mala suerte. Esta fue la única imagen que pude coger del estadio a trancas y barrancas... que le vamos a hacer!!
Bueno, no hay mal que por bien no venga y nos fuimos a Times Square a comprar las entradas del musical y esta vez si que las conseguí!!! Aparte de esto vimos a un pavo muy típico de las pelis y que de hecho ya había visto yo en alguna parada de calle que venden fotos. El "Naked Cowboy", qué personaje!! Es un tio que está en medio de Times Square en calzoncillos con un sombrero de Cowboy cantando con una guitarra que tiene un agujero para que la gente le ponga propinas y tal. Es un cachondo el pavo.
De aquí, ya poco quedaba, ir a la tienda de la NBA (muy recomendada, pedazo de tienda!!!!!!) y comer antes de marchar. Fue en un lugar típico de hamburguesas que Ana llevaba tanto tiempo queriendo encontrar. Llegó en el último suspiro.
Ha sido un viaje muy divertido pero sobre todo muy cansado... Próximos viajeros a Nueva York, recarguen bien las pilas (las de la cámara de fotos también) porque aquí hay mil cosas a patearse!!
1 comentario:
bueno ya iras al estadio de los yankies esos, ahay que estar mas atento neng con el cambio de hora jajaja...
Un abrazo
Publicar un comentario