Washington D.C. Arribada / Llegada
Aquí ningú coneix Washington com a tal, si no com D.C. Quan parles de Washington és per referir-te a l’estat que porta el mateix nom, que se situa al nord de la costa Oest. D.C. significa “Disctrict of Columbia” Es una espècie de petit estat on està la capital.
Només sortir de l’estació de tren a Union Station, ja es divisava el capitoli il·luminat. És una de les vistes més maques i més impressionants que he tingut als Estats Units. Suposo que és per haver-lo vist tants i tants cops per la tele i ser un edifici tan emblemàtic. Passejar per la tranquil·la ciutat per la nit, amb aquelles vistes, la bona temperatura, l’airet que corria en una primavera que per allà baix ja està totalment entrada, va ser un plaer que feia temps que no gaudia. Semblava una nit d’estiu a Barcelona. D’aquí al Washington Court Hotel al que per suposat fèiem un 3x2 que vol dir que se suposa que van 2 i anem 3 (tipus Chicago). Una passada d’hotel un altre cop i lloc de sobre per dormir el Fernando, el Fran i jo més que amples en dos llits de matrimoni. Quines costums d’hotels de luxe estic agafant!!
Aquí nadie conoce Washington como tal, si no como D.C. Cuando hablas de Washington es para referirte al estado que lleva el mismo nombre, que se sitúa al norte de la costa Oeste. D.C. significa “Disctrict of Columbia”. Es una especie de pequeño estado dónde está la capital.
Sólo salir de la estación de tren en Union Station, ya se divisaba el capitolio iluminado. Es una de las vistas más bonitas y más impresionantes que he tenido en los Estados Unidos. Supongo que es por haberlo visto tantas y tantas veces por la tele y ser un edificio tan emblemático. Pasear por la tranquila ciudad por la noche, con aquellas vistas, la buena temperatura, el airecito que corre en una primavera que por allí abajo ya está totalmente entrada, fue un placer que hacía tiempo que no disfrutaba. Parecía una noche de verano en Barcelona. De aquí al Washington Court Hotel en el que por supuesto hacíamos un 3x2 que quiere decir que se supone que van 2 y vamos 3 (tipo Chicago). Una pasada de hotel otra vez y lugar de sobras para dormir Fernando, Fran y yo más que anchos en dos camas de matrimonio. Qué costumbre de hoteles de lujo estoy cogiendo!!
Fantástico Hall del Washington Court Hotel en DC
No hay comentarios:
Publicar un comentario