Braemore Team
Fa unes setmanes que venia pensant a fer alguna cosa per a acomiadar-me de la gent de la casa. No sabia que podia fer. Volia que fos alguna cosa senzilla però bonica que tothom pogués dur-se a casa com record d'aquesta experiència que hem viscut, encara que no es necessiti res material per a recordar-la. Un dels grans símbols d'aquest semestre, Erasmus, Intercanvi o Exchange com li solem dir, ha estat la nostra casa. 12 Braemore Road, coneguda a BC com la Spanish House per les seves meravelloses festes (i escandaloses segons els veïns), ha estat el lloc de reunió de molta gent i una casa d'acollida per a tot aquell que volgués compartir un temps amb nosaltres. Crec que ja és hora de revelar que durant tot aquest temps, la porta de l'entrada ha estat oberta per a tot aquell que volgués entrar. Sembla una metàfora, però és real. La porta mai es va tancar amb clau. Vaig descobrir aquest fet fa un més o així i solament estava compartit pels més propers, encara que aquests eren un grup bastant gran! Vaja, tan a l'americana que era una mica així com la casa de Friends, on mai es tancava la porta.
El tema és que, encara no recordo com, se'm va ocórrer fer unes samarretes que duguessin un logotip de Boston i amb la sempre inestimable ajuda de Jess, vaig trobar una pàgina a la qual es podien dissenyar samarretes al màxim detall. Així ho vaig fer, després de provar mil tipus de lletra, grandàries, textos, colors etc... vaig donar amb la samarreta que m'agradava. Boston 2007 davant, Braemore 12 darrere (tipus número de futbolista) en una màniga BC i en l'altra el nom de la persona, com apareix en el dibuix.
El paquet em va arribar just a temps el dimecres, perquè Teode marxava el dijous de viatge i, encara que tornava, dubtava que tots ens puguéssim tornar a reunir i poder-se-la donar a tots junts. Per sort i després de molt esforç i secretisme, els vaig reunir a tots al saló a la nit i després de poques paraules que no em sortien els hi vaig donar els paquetets embolicats per a regal a tots amb la por de veure si els anava a agradar o no. Pel que sembla els va agradar molt la idea i el fet, i això va provocar un munt de fotos i posis per plasmar el moment que el Braemore Team, reunit al complet i feliç com poques vegades, s'acomiadava d'estar tots junts, probablement per a sempre.
Ha estat un gran plaer compartir casa i molt més amb tots vosaltres, mai vaig pensar que ho passaria a passar tan bé dins de 4 parets. No tinc paraules, per això vaig haver de fer una samarreta. Moltes gràcies.
Hacia unas semanas que venía pensando en hacer algo para despedirme de la gente de la casa. No sabía que podía hacer. Quería que fuera algo sencillo pero bonito que todo el mundo pudiera llevarse a casa como recuerdo de esta experiencia que hemos vivido, aunque no se necesite nada material para recordarla. Uno de los grandes símbolos de este semestre, Erasmus, Intercambio o Exchange como le solemos llamar, ha sido nuestra casa. 12 Braemore Road, conocida en BC como la Spanish House por sus maravillosas fiestas (y escandalosas según los vecinos), ha sido el lugar de reunión de mucha gente y una casa de acogida para todo aquel que quisiera compartir un tiempo con nosotros. Creo que ya es hora de revelar que durante todo este tiempo, la puerta de la entrada ha estado abierta para todo aquel que quisiera entrar. Parece una metáfora pero es real. La puerta nunca se cerró con llave. Descubrí este hecho hace un més o así y solo estaba compartido por los más allegados, aunque éstos eran un numeroso grupo! Vamos, tan a la americana que era algo así como la casa de Friends, donde nunca se cerraba la puerta.
El tema es que, aun no recuerdo como, se me ocurrió hacer unas camisetas que llevaran un logotipo de Boston y con la siempre inestimable ayuda de Jess, encontré una página en la que se podían diseñar camisetas al máximo detalle. Así lo hice, después de probar mil tipos de letra tamaños, textos, colores etc... di con la camiseta que me gustaba. Boston 2007 delante, Braemore 12 detrás (tipo número de futbolista) en una manga BC y en la otra el nombre de la persona, como aparece en el dibujo.
El paquete me llegó justo a tiempo el miércoles, porque Teode se marchaba el jueves de viaje y, aunque volvía, dudaba que todos nos pudieramos volver a reunir y podérselo dar a todos juntos. Por suerte y después de mucho esfuerzo y secretismo, los reuní a todos en el salón por la noche y después de pocas palabras que no me salían les di los paquetitos envueltos para regalo a todos con el miedo de ver si les iba a gustar o no. Al parecer les gustó mucho la idea y el hecho, y esto provocó una avalancha de fotos y poses para plasmar el momento en que el Braemore Team, reunido al completo y feliz como pocas veces, se despedía de estar todos juntos, probablemente para siempre.
Ha sido un gran placer compartir casa y mucho más con todos vosotros, nunca pensé que lo iba a pasar tan bien dentro de 4 paredes. No tengo palabras, por eso tuve que hacer una camiseta. Muchas gracias.
Braemore Team más Davide como invitado de honor en la terraza de Dan
7 comentarios:
Molt xulo, gran pensada com no hauria d'agradar és un molt bon record per a tots.
Oléééééé, gran detalle por tu parte, y un muy buen recuerdo para todos, molt bé!!
Ya se acaba lo bueno....
Besitos!!!!
ELO
THE CIRER
Ostia que wapa la camiseta de Gio Van Breamore, con su 12 y todo!!!
Es el Van Breamore de toda la vida? Bajito él???
ERES UN PUTO FRIKI!!!
ADIVINA KIEN SOY (NO ES DIFÍCIL)
La verdad es que con el diseño diste en el clavo tio!
Va a ser difícil volver a juntarme en una casa en la que todos seamos tan "personajes" y nos llevemos tan bien...
A mí me costó descubrir unos tres meses que la puerta se podía abrir sin la llave, jaja!
Un abrazo socio y mil gracias por todo!!! Espero que esto siga...
P.D.: no pierdo la esperanza de que algún día nos podamos volver a juntar todos en alguna otra parte del mundo
Todo un detalle, a tu altura, eres un crack y seguro que alli se han dado cuenta de ello tio.
besos neng
Qué peazo detalle!!! Pues sí, esa casa tiene historia también para mí, siempre abierta. Y oye, yo ya sabía que la puerta estaba abierta e?? Si esq, hasta en Milwaukee lo sabemos!!! Un besazo a todos y estoy con Julen, tengo la esperanza de repetirlo en algun otro sitio en el mundo!!
Publicar un comentario