lunes, mayo 07, 2007

Fent les maletes de nou / Haciendo las maletas de nuevo

Anar una miqueta a classe el dijous i per la tarda i nit se suposava que a preparar el nostre viatge... però òbviament es va tornar a liar una bona a Braemore. La ‘Spanish house’ després d’un període de sequera està tornant a ser la que era, i la que mai havia d’haver deixat de ser. Les festes estan tornant a casa, però aquest cop al soterrani, on a pesar de tenir una meravellosa col·lecció de serres ningú ha estat assassinat encara. Doncs aquest dia sense més avís que el de “ei! Nem a prendre alguna cosa a casa vostra” Es va liar una festa normaleta amb unes 50 persones. Com a incís, el cap de setmana que varem passar a Chicago, ens varem perdre la festa més gran que Braemore ha viscut mai en motiu de l’aniversari del Joe, un amic del Dan que està passant uns dies a casa. Pel que sembla, la cua arribava a ben entrat el carrer i totes les plantes estaven prou plenes de gent fins a un total de 350 persones... La nostra casa és famosa al barri. Per suposat el ja de tots conegut paripé de la policia va tornar a aparèixer i van tancar la festa bastant aviat pel que no va haver destrosses significatives.Bé tornant al dia en qüestió, doncs resulta que agafàvem l’avió a les 6 del matí, i allà estàvem a les 2 bevent i xerrant amb la música per casa. Beneïda un cop més la sort, en rebre en aquell moment una trucada d’Airtran (la companyia amb la que viatjàvem) dirigida a un més que ebri Fernando dient que el vol es retardava fins les 9.20. Lluny de ser una putada va ser el favor més gran que ens podien haver fet!!! A dormir 4 horetes!!

Beto, jo i Julen un d'aquests dies de festa


Ir un poco a clase el jueves y por la tarde y noche se suponía que a preparar nuestro viaje... pero obviamente se volvió a liar una buena en Braemore. La 'Spanish house’ después de un período de sequía está volviendo a ser la que era, y la que nunca tendría que haber dejado de ser. Las fiestas están volviendo a casa, pero esta vez en el sótano, dónde a pesar de tener una maravillosa colección de sierras, nadie ha sido asesinado todavía. Pues ese día sin mayor aviso que el de "ei ! Vamos a tomar algo a vuestra casa” Se lio una fiesta normalita con unas 50 personas. Como inciso, el fin de semana que pasamos en Chicago, nos perdimos la fiesta más grande que Braemore ha vivido nunca en motivo del cumpleaños de Joe, un amigo de Dan que está pasando unos días en casa. Al parecer, la cola llegaba a bien entrada la calle y todas las plantas estaban lo suficiente llenas de gente hasta un total de 350 personas... Nuestra casa es famosa en el barrio. Por supuesto el ya de todos conocido paripé de la policía volvió a aparecer y cerraron la fiesta bastante pronto por lo que no hubo destrozos significativos. Bueno, volviendo al día en cuestión, pues resulta que cogíamos el avión a las 6 de la mañana, y allí estábamos a las 2 bebiendo y charlando con la música por casa. Bendita una vez más la suerte, al recibir en aquel momento una llamada de Airtran (la compañía con la que viajábamos) dirigida a un más que ebrio Fernando diciendo que el vuelo se retrasaba hasta las 9.20. Lejos de ser una putada fue el favor más grande que nos podían haber hecho!!! A dormir 4 horitas!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

como las de casa....

Angela FH dijo...

Wala Albert!! que cara de loco haces en esta foto!! Seguro que no eres tu el de las sierras?...

besitoooos

Anónimo dijo...

jejeje, el Betus sale en tos laos, menudo fichaje weno jajaja....ya he visto por ahi a juan tambien, pero carecian de necesidad de comentario, a jess, la vi de refilon en lo del salto en paracaidas, espero verla mejor....