martes, mayo 15, 2007

Montreal

Després de la gran festa, el divendres era dia de relax abans d'agafar l'autobus que ens portava al Julen i a mi a Montreal!! 7 horetes d'autobus i cap a Canadà per segon cop. Per sort no anava ple i ens vam poder asseure amples, encara que sempre incòmodes.

Sortida del sol des de l'autobus


Vam arribar allà cap a les 7 del matí i no hi havia ni un ànima pel carrer i a sobre feia fred!! Quina merda!! Ara que ve el bon temps cap a Boston ens en anem al nord en busca del fred! El primer que vam fer va ser anar cap a l'hotel a deixar les coses per veure si ens podíen agafar ja encara que fos tan aviat. Afortunadament Hotwire ens va proporcionar un meravellos Intercontinental de 5 estrelles que ens va acollir amb els braços oberts. El primer que vam fer va ser anar a dormir unes quantes hores perquè estàvem petats. D'aquesta manera vam fer dues nits pel preu d'una! Sempre trobem una bona manera d'estafar als hotels. M'encanta.

Al aixecar-nos ens en vam anar a donar una volta per la vora del riu i a passejar una mica la ciutat. Vam veure la Catedral de Notre-Damme, vam passejar pel centre financer, vam anar a la universitat de McGill i després vam pujar al Mont Royal des d'on teniem unes vistes magnífiques de la ciutat.


McGill University

D'aquí directament a comprar-nos alguna cosa per beure per calentar perquè aquella nit sortíem per Montreal! Em vaig comprar una ampolla de Sangría que es deia Sangria Pepito, ho juro, i no estava del tot malament! Va estar divertit que vam començar a parlar amb una cambrera i li vam preguntar a on podíem anar de festa. Ens va escriure en un paper un lloc que estava aprop on treballava una amiga seva i amb aquest paper ens vam saltar tota la cua entrant com VIPs i no vam haver ni de pagar l'entrada. Semblavem els amos!

Vistes de Mont Royal quan ja queia el sol

Tras la gran fiesta, el viernes era día de relax antes de coger el autobus que nos llevaba a Julen y a mí a Montreal!! 7 horitas de autobús y en Canadá por segunda vez. Por suerte el bus no iba lleno y nos pudimos sentar anchos, aunque siempre incómodos.

Llegamos allí hacia las 7 de la mañana y no había ni un alma por la calle y encima hacía frío!! Qué mierda!! Ahora que viene el buen tiempo hacia Boston nos vamos al norte en busca del frío! Lo primero que hicimos fue ir hacia el hotel a dejar las cosas para ver si nos podían coger ya aunque fuera tan pronto. Afortunadamente Hotwire nos proporcionó un maravilloso Intercontinental de 5 estrellas que nos acogió con los brazos abiertos. Lo primero que hicimos fue ir a dormir unas cuántas horas porque estábamos petados. De este modo hicimos dos noches por el precio de una! Siempre encontramos una buena manera de estafar a los hoteles. Me encanta!

Al levantarnos nos fuimos a dar una vuelta por la orilla del río y a pasear algo la ciudad. Vimos la Catedral de Notre-Damme, paseamos por el centro financiero, fuimos a la universidad de McGill y después subimos al Mont Royal desde dónde teníamos unas vistas magníficas de la ciudad.

De aquí directamente a comprarnos algo de beber para calentar porque aquella noche salíamos por Montreal! Me compré una botella de Sangría que se llamaba Sangría Pepito, lo juro, y no estaba del todo mal! Estuvo divertido que empezamos a hablar con una camarera y le preguntamos donde podíamos ir de fiesta. Nos escribió en un papel un lugar que estaba cerca, donde trabajaba una amiga suya y con este papel nos saltamos toda la cola entrando como VIPs y no tuvimos ni que pagar la entrada. Parecíamos los amos!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Estafar hotels, sangria pepito, amb papers entrant a discoteques...Albert albert albert que al final la liarem!!!!
Que no vull anar a treure't d'un calabozo del sheriff de qualsevol poble!

Anónimo dijo...

Albert, porfavat hombre....ERAMOS LOS P**** AMOS!!!

Anónimo dijo...

Sí que sois los amos, si!!!anda q no....cómo sabeis!!empezaste haciendo un "Albert" en los partidos, que eso si lo aprendimos ;) y ahora con los hoteles y demás, ayyyyyyy Albertinho!!

Valen, Felicidades por ese Sevilla!!

Un petonet molt gran guapo, veamos con que nos sorprendes la próxima!!

ELO

Anónimo dijo...

Gracias Albert por tus sms de ayer, elo, muchas gracias a ti tambien, david, victor, aleix...joder!!! que noche mas grande...
Puuuufff!!!!!
Aun estoy casi sin dormir, pero merece la pena.
Un abrazo a todos...

Anónimo dijo...

Cambia ya esto un poco, que una semana es mucho tiempo.

Y conectate alguna noche que hem de parlar tio! que sino estas ilocalizable alli tan lluny.

Anónimo dijo...

Estafar hotels, sangria pepito, amb papers entrant a discoteques...Albert albert albert que al final la liarem!!!!
Que no vull anar a treure't d'un calabozo del sheriff de qualsevol poble!

Anónimo dijo...

Hola Albert he conegut la teva pagina pk el teu germà és el noi de manteniment, la veritat que m'ha agradat molt.
Hens mantenim en contacte!!
Que et vagi molt bé

Marta
martazurdo83@hotmail.com