Setmana per descansar / Semana para descansar
La setmana posterior al viatge a Chicago va consistir en recuperar forces per marxar el següent cap de setmana a Washington i companyia. El dimarts vaig anar a visitar la casa que el tio de l’agencia que ens lloga la nostra, em deixa per quan vinguin la familia. M’explico. Els meus pares, el meu germà i la Vero (la meva cunyada) venen del 26 al 28 de maig aquí a Boston i jo pensava allotjar-los a casa meva perquè sobra espai per tot arreu. Resulta que el “Paul”, (el tio aquell colombià de l’agencia que al principi de tot ens parlava en anglès per veure que comentàvem) necessita la nostra casa des del 26 perquè la deu haver llogat per molta pasta. Casualitats de la vida escolta. Doncs em deixa un parell d’habitacions en una altra casa no gaire lluny de Braemore i em torna diners per tal de que marxi (tots els demés ja marxaven abans). Si casa meva ja era enorme, hauríeu de veure l’altre. Té 4 o 5 habitacions, no recordo ara, però són....!! Es pot aprendre a conduir allà dintre!! Tindré a la familia ben allotjada!
Us deixo amb una foto de la nostra, estimada per tots, 12 Braemore Road. No hi ha habitacions enormes que puguin substituir el que passa sota el sostre de Braemore.
Us deixo amb una foto de la nostra, estimada per tots, 12 Braemore Road. No hi ha habitacions enormes que puguin substituir el que passa sota el sostre de Braemore.
La azul claro del fondo
La semana posterior al viaje a Chicago consistió en recuperar fuerzas para marchar el siguiente fin de semana a Washington y compañía. El martes fui a visitar la casa que el tio de la agencia que nos alquila la nuestra, me deja para cuando venga la familia. Me explico. Mis padres, mi hermano y la Vero (mi cuñada) vienen del 26 al 28 de mayo aquí a Boston y yo pensaba alojarlos en mi casa porque sobra espacio por todas partes. Resulta que “Paul”, (el tio aquel colombiano de la agencia que al principio de todo nos hablaba en inglés para ver que comentábamos) necesita nuestra casa desde el 26 porque la debe haber alquilado por mucha pasta. Casualidades de la vida oye. Pues me deja un par de habitaciones en otra casa no muy lejos de Braemore y me devuelve dinero con tal de que ma vaya (todos los demés ya marchaban antes). Si mi casa ya era enorme, tendríais que ver la otra. Tiene 4 o 5 habitaciones, no recuerdo ahora, pero son....!! Se puede aprender a conducir allí dentro!! Tendré a la familia bien alojada! Os dejo con una foto de nuestra, querida por todos, 12 Braemore Road. No hay habitaciones enormes que puedan sustituir las cosas que pasan bajo el techo de Braemore.
2 comentarios:
Que així sigui.
cuidado americanitos que don Jorge Ardanuy va para america!!!! jajaja que no nos pase ná!, porcierto, si tienes un momento dile al papa que es un bar tipico americano... jajaja que risa ya te contaré son jorgeladas.... un beso.
Publicar un comentario