Washington dia 1
El dia següent va ser de caminar i caminar sense parar. Washington és una ciutat preciosa de debò, amb mils de coses per veure. Té monuments i edificis importants i emblemàtics per tot arreu i tot està molt cuidat i net. S’ha de destacar però, la immensa quantitat de sensesostres que té. A cada cantonada et trobes a algú demanant.
Capitoli
Bé, el primer dia varem veure el Capitoli el primer de tot ja que estava al costat de l’hotel. Allà després de fer mil fotos ens van sorprendre un grup que jo creia que només existia a les pel·lícules. Eren uns marines novells entrenant en grup amb el seu sergent o qualsevol que sigui el ranc d’aquesta gent. Sabeu aquells que van corrents i el sergent va cantant una frase i després tota la tropa la repeteix? Doncs aquests mateixos. Les cares dels soldats són impagables. Quines cares de primos!!!! I a sobre es posen allà a l’esplanada davant del capitoli a fer-se fotos amb la gent fent postures i realment fent el xorra. Mai em deixaran de sorprendre aquestes coses. Va ser molt divertit i per suposat no ens en varem anar sense fer-nos una foto amb ells!
Grup de Marines exhibint-se. No us perdeu les cares dels novatillos
La resta de dia va portar un altre cop dinar al Fogo de Chao, aquell lloc buffet de carn a on també varem estar a Chicago. És una cadena, i no ens va poder estar de tornar-hi a tastar aquella deliciosa carn que et porten clavada en una espasa... mmmmmm!!
Abans d’això varem estar a la Biblioteca del Congrés on em van tornar a fotre bronca per fer fotos on no es podia... però no fotem!! Una maleïda biblioteca!! Bé el cas és que les vaig fer igualment i la tia que vigilava per allà em va dir que si volia ser denunciat... Ja me’ls prenc a conya a aquests. Que ploms!
Després l’edifici de l’FBI, la casa Blanca que es veu des de la valla una miqueta lluny, l'obelisc davant del qual hi havia un acampada en contra de les guerres d'Àfrica i en favor de la pau, el llac famós davant del qual Martin Luther King Jr. va fer el seu famós discurs ("I have a dream...") que també és on Forrest Gump parla per les multituts sobre el vietnam, en un instant de la peli. El monument a Lincoln, el memorial als caiguts a Vietnam, el parc en memoria de Roosevelt, el monument a Jefferson... i mils de fotos!!!
Jo i Fran a la Casa Blanca
El día siguiente fue de andar y andar sin cesar. Washington es una ciudad preciosa de verdad, con miles de cosas para ver. Tiene monumentos y edificios importantes y emblemáticos por todas partes y todo está muy cuidado y limpio. Se debe destacar de todas maneras, la inmensa cantidad de vagabundos que tiene. En cada esquina te encuentras en alguien pidiendo.
Bueno, el primer día vimos el Capitolio antes que nada ya que estaba al lado del hotel. Allí tras hacer mil fotos nos sorprendieron un grupo que yo creía que sólo existía en las películas. Eran unos marines novatos entrenando en grupo con su sargento o cualquiera que sea el rango de esta gente. Sabéis aquellos que van corriendo y el sargento va cantando una frase y después toda la tropa la repite? Pues esos mismos. Las caras de los soldados son impagables. Qué cara de primos!!!! Y encima se ponen allí en la explanada delante del capitolio a hacerse fotos con la gente haciendo posturas y realmente haciendo el chorra. Nunca me dejarán de sorprender estas cosas. Fue muy divertido y por supuesto no nos fuimos sin hacernos una foto con ellos!
El resto de día trajo otra vez comer en el Fogo de Chao, aquel lugar buffet de carne donde también estuvimos en Chicago. Es una cadena, y no nos pudimos estar de volver a probar aquella deliciosa carne que te traen clavada en una espada... mmmmmm!! Antes de esto habíamos estado en la Biblioteca del Congreso dónde me volvieron a echar bronca por hacer fotos dónde no se podía... pero no me jodas!! Una maldita biblioteca!! Bueno el caso es que las hice igualmente y la tía que vigilaba por allí me dijo que si quería ser denunciado... Ya me los tomo a cachondeo a estos. Que pesaos!
Muros y recordatorios con los nombres de los caídos en Vietnam
Después el edificio del FBI, la casa Blanca que se ve desde la valla un poco lejos, el obelisco ante el cual había un acampada en contra de las guerras de África y en favor de la paz, el lago famoso ante del cual Martin Luther King Jr. hizo su famoso discurso ("I have a dream...") que también es dónde Forrest Gump habla para las multitudes sobre el Vietnam, en un instante de la peli. El monumento a Lincoln, el memorial a los caídos en Vietnam, el parque en memoria de Roosevelt, el monumento a Jefferson... y miles de fotos!!!
Fernando i yo junto al monumento a Lincoln
Foto 2: Grupo de Marines exhibiendose. No os perdais las caras de los novatillos
2 comentarios:
Vamos chicos a entrenar que en afganistan están muriendo muchos compañeros y hay que remplazarlos!!! hay que joderse. si es que... no me estraña con esas caras...pa flipar
si ese es el futuro del ejercito estadounidense, vamos a declararle la guerra, aunke solo sea para hacernos con la cadena del fogo chao ese tio...jajajaja
Publicar un comentario