martes, septiembre 25, 2007

En el aeropuerto intentando ir a Miami

28 de Juny de 2007, SFO, aeroport principal de San Francisco. Em poso a la cua per a treure la targeta d'embarcament i una tia estressada a la cua, que semblava no haver agafat mai un avió, no feia més que fer preguntes de coses super rares. El meu avió sortia a les 10:35 pm i anava amb temps de sobres per a facturar. Llavors pregunta la dona, aquesta cua és per al vol de Atlanta? (Qualsevol cua és per a qualsevol vol mentre sigui la companyia correcta) i li responc “sí sí tranquil·la que aquí estas bé no et preocupis, jo vaig en el mateix, a les 10:35”(perquè feia escala) i em diu “…bé a les 10:40…” i penso, “ai que estrany… bé, el que sigui, s'ha d'haver equivocat”

Vaig a l'ordinador per a fer la facturació Express. Poso el meu número de reserva, no va. Poso el meu cognom, no va. Poso la targeta de crèdit, no va. Ja no sabia que fer així que vaig cridar a un dels que treballadors d'allí perquè m'ho fes ell i passant d'ordinadors. M'ho mira ell i tampoc funciona… que estrany… Resulta que el número de reserva que tenia jo, no era el de la companyia (Delta) si no que era el del cercador d'Internet (Price Line) i llavors no sortia. Quin remei em quedava que comprar la connexió a Internet de l'aeroport (que encara no puc creure que s'hagi de pagar i no sigui gratuita per a la gent que viatja), per a buscar el número de reserva adequat. “…a veure, a veure… aquest és l'e-mail… Priceline… i de cop… la data… 28 de... MAIG de 2007…

Vaig reservar per error per al dia 28 (correcte) però de maig (incorrecte). Em volia morir!! Que cony feia jo ara!! Em va dir l'home de Delta, molt amable, que hi havia uns telèfons on podia trucar i em podien ficar en un altre vol. Ok!! Vaig, truco i em diu el teleoperador que sí, que hi ha un per a demà al matí i que solament he de pagar 950 dòlars!! Quina ganga!! Baixón… A tot això truca a l’Alberto (el meu amic de Miami) i digues-li que no et vingui a buscar a l'endemà al matí i explica-li tot el rotllo que t'ha passat i com d’imbecil arribes a ésser per fer el que has fet.

Després de molt buscar a internet vaig trobar un vol que sortia a l'endemà al matí i que anava a l'aeroport de Miami fent solament una escala i no em feia anar d'aquí cap allà. El preu era bastant més baix que el que em donava el de Delta, però encara i així moltíssims diners per culpa d'una negligència tan simple com posar el mes del dia que estàs reservant i no el del que viatges.

Lloc de menjar ràpid a l'aeroport on el mostrador és un cotxe, em va fer gràcia.

Tot això va resultar en dormir a l'aeroport en una cadira tipus vagabund amb les meves molt molt pesades maletes cap amunt i cap avall fins que va arribar l'hora de facturar per fi camí a Houston, on feia escala. I és que ja ho diuen, “Houston, tenim un problema”

Arribada a l' aeroport de Houston

Exposició sobre els Bush (pares) a l'aeroport de Houston, amb tota la seva història



28 de Junio de 2007, SFO, aeropuerto principal de San Francisco. Me pongo a la cola para sacar la tarjeta de embarque y una tia estresada en la cola, que parecía no haber cogido nunca un avión, no hacía más que hacer preguntas de cosas super raras. Mi avión salía a las 10:35 pm e iba con tiempo de sobras para facturar. Entonces pregunta la mujer, esta cola es para el vuelo de Atlanta? (Cualquier cola es para cualquier vuelo mientras sea la compañía correcta) y le respondo “sí sí tranquila que aquí estas bien no te preocupes, yo voy en el mismo, a las 10:35”(porque hacía escala) y me dice “…bueno a las 10:40…” y pienso, “ay que raro… bueno lo que sea, se debe haber equivocado”

Voy al ordenador para hacer la facturación Express. Pongo mi número de reserva, no va. Pongo mi apellido, no va. Pongo la tarjeta de crédito, no va. Ya no sabía que hacer así que llamé a uno de los que trabajadores de allí para que me lo hiciera él y pasando de ordenadores. Me lo mira él y tampoco funciona… que extraño… Resulta que el número de reserva que tenía yo, no era el de la compañía (Delta) si no que era el del buscador de Internet (Price Line) y entonces no salía. Que remedio me quedaba que comprar la conexión a Internet del aeropuerto (que aún no puedo creer que se tenga que pagar y no sea gratis para la gente que viaja), Para buscar el número de reserva adecuado. “…a ver, a ver… este es el e-mail… Priceline… y de golpe… la fecha… 28 de mayo de 2007…

Reservé por error para el día 28 (correcto) pero de mayo (incorrecto). Me quería morir!! Que coño hacía yo ahora!! Me dijo el hombre de Delta, muy amable, que había unos teléfonos donde podía llamar y me podían meter en otro vuelo. Ok!! Voy, llamo y me dice el teleoperador que sí, que hay uno para mañana por la mañana y que solo tengo que pagar 950 dólares!! Qué ganga!! Bajonazo… A todo esto llama a Alberto (mi amigo de Miami) y dile que no te venga a buscar al día siguiente por la mañana y explícale todo el rollo que te ha pasado y cuan imbecil llegas a ser por hacer lo que has hecho. Después de mucho buscar en Internet encontré un vuelo que salía al día siguiente por la mañana y que iba haciendo solo una escala al aeropuerto de Miami y no me hacía ir de aquí para allá. El precio era bastante más bajo que el que me daba el de Delta, pero aún y así muchísimo dinero por culpa de un descuido tan simple como poner el mes del día en que estás reservando y no el del que viajas.

Sitio de comida rápida en el aeropuerto donde el mostrador es un coche. Me hizo gracia

Todo esto resultó en dormir en el aeropuerto en una silla tipo vagabundo con mis muy muy pesadas maletas arriba y abajo hasta que llegó la hora de facturar por fin camino a Houston, donde hacía escala. Y es que ya lo dicen, “Houston, tenemos un problema”

Estatua de George Bush padre en uno de los pasillos del aeropuerto de Houston, Texas, de donde la familia es originaria.

2 comentarios:

Jess dijo...

jjajaja ayyyy hijo mio... q despiste llevas! estoy a la espera del siguiente capitulo... aunque ya me lo se : ) petonetss!

JULEN BAZTARRICA dijo...

pero que pasa neeeeeeeeeeeeennnn....que ya te has olvidado de tó o qué???!!! que no me actualizas el blog tio...jejeje!

Oye, sigo mirándolo y cada vez me gusta más el blog...es uno de los recuerdos más bonitos del erasmus para mí también...

un abrazote!!!
te mantengo informado...el proximo martes ya acabo la reválida!así que espera una llamadita...