Chicago: día 2
El segon dia, havia d'arribar la comitiva "Basque country" al complert que havien marxat dijous cap a Milwaukee. Allà es troba la universitat de "Marquette" on estudien el Javi i la Naiara, dos companys de la seva universitat de Deusto a Sant Sebastià, que també havien passat per Braemore amb anterioritat. Van arribar cap a les 3 de la tarda, el que ens va donar temps suficient per voltar tot el dematí. Vam començar amb un esmorzar americà americà, aquest cop si, en un d'aquests llocs típics on la cambrera amb davantal et serveix el cafè a cabassos. Estava ple de colesterol però us asseguro que molt bó.
D’aquí a Navy Pier, una zona similar al Maremàgnum amb tendes i llocs de menjar i souvenirs, d’on surten un quants creuers que t’ofereixen unes bones vistes de la ciutat des del llac mentre t’expliquen una mica la història de la ciutat.
Ja havent arribat aquesta gent, i havent-nos equivocat d’hotel (ens pensàvem que anàvem al Hyatt!!) ja vam saber a quin hotel anàvem. De fet no tenia res a envejar-li al Hyatt. Era un hotel de la cadena W. A primera línia de llac (sona estrany això) i de luxe que donava gust. El pla era dormir 4 en cada habitació que estava en realitat reservada per dos. D’aquesta manera ens sortia la nit a 36 dòlars el que estava sent a un hotel de 5 estrelles el mateix que a l’hostal compartint amb 7 més!! El que és la vida escolta... Y quina tele tenia l'habitació! Doncs després de a sobre queixar-nos perquè ens havien donat una habitació amb llit de matrimoni en comptes de dos llits, ens van portar un matalàs inflable en el cas que els dos (que legalment se suposava que anaven a dormir allà) no volguessin dormir junts al mateix llit. Perfecte!! Ja estàvem. Dos al llit, un al matalàs i un al sofà a una habitació i tres al llit i un al matalàs a l’altra. L’hotel era la llet, ambient molt jove, amb música i tot als ascensors que et venia ganes de sortir de festa!!
Aquella tarda ja, passeig per la Michigan Avenue que ve a ser la 5th Av. de Chicago i una mica el centre, abans d’anar a preparar-nos per sortir de festa!! Quina depravació per la nit!! I 8 dins d'un taxi normal de 4 places!! No se ni com ens hi vam ficar!!Ah!, i quines Chicaguensesssss!
Aquella tarda ja, passeig per la Michigan Avenue que ve a ser la 5th Av. de Chicago i una mica el centre, abans d’anar a preparar-nos per sortir de festa!! Quina depravació per la nit!! I 8 dins d'un taxi normal de 4 places!! No se ni com ens hi vam ficar!!Ah!, i quines Chicaguensesssss!
El segundo día, tenía que llegar la comitiva "Basque country" al completo que había marchado el jueves hacia Milwaukee. Allí está la universidad de "Marquette" donde estudian Javi y Naiara, dos compañeros de su universidad de Deusto en San Sebastián, que también habían pasado por Braemore con anterioridad.
Llegaron hacia las 3 de la tarde, lo que nos dio tiempo suficiente para dar vueltas toda la mañana. Empezamos con un almuerzo americano americano, esta vez si, en un de estos lugares típicos dónde la camarera con delantal te sirve el café a montones. Estaba lleno de colesterol pero os aseguro que muy bueno. De aquí a Navy Pier, una zona similar al Maremágnum con tiendas y sitios de comida y souvenirs, de donde salen un cuántos cruceros que te ofrecen unas buenas vistas de la ciudad desde el lago mientras te explican algo la historia de la ciudad.
Ya habiendo llegado esta gente, y habiéndonos equivocado de hotel (nos pensábamos que íbamos al Hyatt!!) ya supimos a qué hotel íbamos. De hecho no tenía nada a envidiarle al Hyatt. Era un hotel de la cadena W. A primera línea de lago (suena extraño esto) y de lujo que daba gusto. El plan era dormir 4 en cada habitación que estaba en realidad reservada para dos. De esta manera nos salía la noche a 36 dólares lo que estaba siendo en un hotel de 5 estrellas lo mismo que en el hostal compartiendo con 7 más!! Lo que es la vida oye... Y vaya tele tenía la habitación! Pues después de encima quejarnos porque nos habían dado una habitación con cama de matrimonio en vez de dos camas, nos trajeron un colchón inflable en el supuesto de que los dos (que legalmente se suponía que iban a dormir allá) no quisieran dormir juntos en la misma cama. Perfecto!! Ya estábamos. Dos a la cama, uno al colchón y uno al sofá en una habitación, y tres a la cama y uno al colchón en la otra. El hotel era la leche, ambiente joven, con música y todo en los ascensores que te venía ganas de salir de fiesta!!
Aquella tarde ya, paseo por la Michigan Avenue que viene a ser la 5th Av. de Chicago y algo el centro, antes de ir a prepararnos para salir de fiesta!! Qué depravación por la noche!! Y 8 en un taxi normal de 4 plazas!! No se ni como nos metimos!! Ah!, y qué Chicaguensesssss!!
Foto 1: Camarera del "Golden Nugget Pancake House" donde desayunamos
Foto 2: Vistas de Chicago desde el barco
Foto 3: Los 8 en Millenium Park. Yo, Julen, Fran, Jordi, Naiara, Javi, Fernando y Davide
No hay comentarios:
Publicar un comentario