lunes, junio 25, 2007

Lower Manhattan i Higher Manhattan (Empire State)

Per a baixar l'emoció de Mary Poppins i sobretot el buffet de postres tocava caminar una mica, i què millor que anar-te'n a Brooklyn (amb metro, no en limusina) i una vegada allà veure't obligat a creuar tot el pont de Brooklyn per a tornar a Manhattan. Caminant és clar!! És un trajecte llarguet però les vistes valen la pena. Sempre ho havia fet de nit i amb temperatures inhumanament fredes, però aquesta vegada van canviar les tornes i va ser de dia i amb una calor abrasadora!!! Curiositat del pont, que quan el van construir, a la cerimònia d'inauguració alguna cosa es va trencar i va córrer la veu que no era segur i la gent va fugir espavordida. Ningú el va utilitzar durant setmanes fins que l'alcalde va decidir fer passar una manada d'elefants per a demostrar a la població que era segur. Ha de ser-ho, perquè 124 anys després encara segueix aquí i va aguantar fins i tot el nostre pes!

Els meus pares explicant-se un acudit al pont de Brooklyn

Després ens en vam anar a Chinatown a passejar una mica entre les olors el soroll i el bullici d'aquest barri, que a tot el món li sembla tan curiós i bonic i a mi m'atabala tant!! Serà perquè gairebé sempre que he anat anava carregat amb les maletes per a arribar o anar-me'n (l'autobús s'agafava per allà). Al costat, Little Italy que està present com a cada gran ciutat americana, en forma de carrer de restaurants italians. Em veig obligat a destacar Caffe Sorrento, on vam menjar. El menjar era fantàstic i els cambrers molt molt simpàtics, sinó mireu la foto amb un dels cambrers de fons de sorpresa.

Dinar a little Italy. No us perdeu al cambrer per darrera!

Després d'aquí vam anar a donar una passejadeta pel East Village i ens vam retirar a l'hotel perquè estàvem tots bastant cansats i ja flaquejàvem després de tants dies patejant. A la nit encara vam fer una escapada per a pujar a veure el Empire State i les seves meravelloses vistes una estoneta però de tornada de nou que necessitàvem una mica de son!!

Tete, Vero y yo en la cima del Empire State

Com anècdota, de camí al Empire State vaig trobar de casualitat aquest rellotge que no marca l'hora com tots, si no que marca l'estat del deute nacional!! Quines coses tan estranyes que passen a Amèrica escolta...

El deute nacional americà

Para bajar la emoción de Mary Poppins y sobretodo el buffet de postres tocaba caminar un poco, y qué mejor que irte a Brooklyn (en metro, no en limusina) y una vez allí verte obligado a cruzar todo el puente de Brooklyn para volver a Manhattan. Andando claro!! Es un trayect larguito pero las vistas valen la pena. Siempre lo había hecho de noche y con temperaturas inhumanamente frias, pero esta vez la torna cambió y fue de día y con un calor abrasador!!! Curiosidad del puente, que cuando lo construyeron, en la ceremonia de inauguración algo se rompió y corrió la voz de que no era seguro y la gente huyó despavorida. Nadie lo usó durante semanas hasta que el alcalde decidió hacer pasar una manada de elefantes para demostrar a la población que era seguro. Debe serlo, porque 124 años después aún sigue ahí y aguantó hasta nuestro peso!

Posando en el puente de Brooklyn por primera vez de día!


Después nos fuimos a Chinatown a pasear un poco entre los olores el ruido y el tumulto de este barrio, que a todo el mundo le parece tan curioso y bonito y a mi me agobia tanto!! Será porque casi siempre que he ido iba cargado con las maletas para llegar o irme (el autobús se cogía por allí). Pegado, Little Italy que está presente como en cada gran ciudad americana en forma de calle de restaurantes italianos. Me veo obligado a destacar Caffe Sorrento, donde comimos. La comida era fantástica y los camareros muy muy simpáticos, sino mirad la foto con uno de los camareros de fondo de sorpresa.

Después de ahí fuimos a dar un paseillo por el East Village y nos retiramos al hotel porque estábamos todos bastante cansados y ya flaqueábamos después de tantos días pateando. Por la noche aún hicimos una escapada para subir a ver el Empire State y sus maravillosas vistas un ratito pero de vuelta de nuevo que necesitábamos sueñito!!

Vistas del Radio City Music Hall camino del Empire State

Como anécdota, de camino al Empire State encontré de casualidad este reloj que no marca la hora como todos, si no que marca el estado de la deuda nacional!! Que cosas tan raras pasan en América oye...

Foto 1: Mis padres contándose un chiste en el puente de Brooklyn

Foto 2: Comida en Little Italy. No os perdais al camarero por detrás

Foto 3: La deuda nacional americana

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jolines... a cada foto que pones tu familia sale más más y más sonriente y feliz. creo que es una terapia ir a verte allí!
Pero...cuando vuelves hijo de mi vida!? aqui en barna todos nos lo preguntamos pero nadie sabe bien bien el dia.
muchos muchos besitos.
Tacotona

Anónimo dijo...

vaya camarero mas heavy tu...jajaja