sábado, junio 09, 2007

Nueva Orleans i el Mississippi

A l'endemà ens vam anar a donar una passejadeta amb el Natchez, un vaixell de vapor típic que va pel Mississippi. El vam rebatejar com Mr. Natchez en honor del nostre gran amic "Mr. Seeeenchess" (Fran). Era una d'aquestes coses que tenia ganes de fer abans de venir a EEUU perquè són conegudes mundialment gràcies a pel·lícules, llibres, o fets històrics. Volia fer una mica de Tom Sawyer per aquí.


Vaixell de vapor Natchez

El passeig durava unes dues hores i ens donaven de dinar allá (bé ja el pagàvem). S'haurien de replantejar seriosament el menú aquests del Mr. Natchez perquè quina merrrrda!! A part d'això, el tour del vaixell no està malament però tampoc mata, perquè al contrari del que jo creia, bona part de les ribes del Mississippi estan plenes de fàbriques, i això no ho fa molt atractiu que diguem. De tota manera estic content d'haver-ho fet.

Quan vam acabar amb el vaixell, ens vam anar a fer un volt per la ciutat, i ens vam prendre uns famosos Beignets al Cafè du Monde. Són una espècie de pastes amb massa de xurro recobertes de sucre, que estan molt bones.



El cartell ho diu

Passejant per allí, t'adónes que Nova Orleans és la ciutat amb major quantitat de botigues de souvenirs per metre quadrat del món, però per sort, són botigues de souvenirs molt agradables, perquè el que venen és molt original i totes tenen música jazz posada. Donen ambient a la ciutat, que ja tenia bastant de per si!


Botiga de souvenirs al centre de Nova Orleans


Al día siguiente nos fuimos a dar un paseito en el Natchez, un barco de vapor típico que va por el Mississippi. Lo rebautizamos como Mr. Natchez en honor de nuestro gran amigo "Mr. Seeeenchess" (Fran). Era una de esas cosas que tenía ganas de hacer antes de venir a EEUU porque son conocidas mundialmente gracias a películas, libros, o hechos históricos. Quería hacer un poco de Tom Sawyer por aquí.

El paseo duraba unas dos horas y nos daban la comida allí (buenbo ya la pagábamos). Se tendrían que replantear seriamente el menú estos del Mr. Natchez porque vaya basuuuuura!! A parte de eso, el tour del barco no está mal pero tampoco mata, porque al contrario de lo que yo creía, buena parte de las orillas del Mississippi estan llenas de fábricas, y eso no lo hace muy atractivo que digamos. De todas maneras estoy contento de haberlo hecho.

Cuando acabamos con el barco, nos fuimos a dar una vuelta por la ciudad, y nos tomamos unos famosos Beignets en el Café du Monde. Son una especie de pastas con masa de churro recubiertas de azúcar, que estan muy buenas.

Beignet lleníííííísimo de azúcar

Paseando por allí, te das cuenta que Nueva Orleans es la ciudad con mayor cantidad de tiendas de souvenirs por metro cuadrado del mundo, pero por suerte, son tiendas de souvenirs muy agradables, porque lo que venden es muy original y todas tienen música jazz puesta. Dan ambiente a la ciudad, que ya tenía bastante de por si!

Foto 1: Barco de vapor Natchez

Foto 2: El cartel lo dice

Foto 3: Tienda de souvenirs en el centro de Nueva Orleans

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ja era hora!!!

Que ja tenim ganes d'una actualització del blog, que sno ens pensaem que estàs a Boston sense moure't i decepcionaria que estiguessis fent alguna cosa avorrida!

Anónimo dijo...

Hombre, el desaparecido!!!
Ya veo que continuas en tu linia, esto es un no parar, jejeje
Sigue actualizando que te faltan cosillas por ahi, eh? ;)
Un besazo guapo!!

ELO

JULEN BAZTARRICA dijo...

joder neeeeeen!!! los beignets esos parece que no engordan demasiado, no?

no dudo que tú estarías encantado con las tiendas de souvenirs...

abrazo champion!

Anónimo dijo...

THE CIRER EX GORDO
Como dice tu colega Julen eso no debe engordar asi q...traete uno o doscientos beignets d esos...pa ir pikando!

Lucía B. dijo...

nooooo albert! yo súper gansa tengo ese café resaltado en mi guía!! si está tan bueno me tocará ir y comerme uno de esos dulces, o dos.. jeje