martes, abril 03, 2007

Adicte/o a 5th Av.

Al sortir del Museu em volia dirigir al gran i més famós museu de Nova York on encara no he anat, el MoMA. Quan vaig arribar allà, després de dinar i visitar l'hotel on estaré amb els meus pares quan vinguin al maig (Hotel Wellington), ja eren les 15:30 i tancaven a les 17:30. Vaig decidir que hi aniria un dels següents cops que anés a NY quan tingués més temps i a més pogués tenir la meva càmera de fotos en ple rendiment, que no em quedava memòria, perquè encara que no es poden fer fotos, alguna sempre s'escapa. Per suposat vaig poder escapar-me a la botiga de regalets (que són la meva especialitat) i em vaig comprar un poster del quadre Flag de Jasper Johns. M'encanta aquest quadre des que vaig fer un treball a l'institut sobre el Pop Art, i encara que no l'he pogut veure en persona encara, per si decàs me'l compro i de pas mato del mateix tret l'ocell de comprar-me una bandera americana. Per suposat me'n vaig enrecordar de comprar un detallet per l'Àngela. Un encàrrec com aquest no s'oblida i menys venint de qui ve!!


Després de la ruta dels museus que va començar al d'Història de NY per la Museum Mile, que li diuen a la cinquena avinguda a la part on són els museus, vaig seguir per més museus però d'un altre tipus. Abercrombie & Fitch. Aquest si que és un museu!!!! Abercrombie és una botiga de roba situada a la cinquena avinguda entre la 58th i la 59th, però no és una botiga de roba normal. Només entrar ja te'n adones. Les llums estan super baixes i la música super alta. És un rotllo discoteca total, però quan ja veus a les dependentes.... però si van despullades!!!!!!!Porten un drapet de roba de res!!!!! I a sobre estan totes boníssimes!!! No m'extranya la de gent que hi ha a dins i la de gent que espera a la porta per entrar o no se perquè!! No vaig comprar-hi res perquè anava carregat de bosses i em feia pal provar-me res, però juro que hi tornaré. M'estic convertint en un adicte a la cinquena avinguda de Nova York. Ara entenc allò que sonava tant i tant pijo quan ho sentia que diu que "vaig a NY però només de compres". Amb raó li diuen la "museum mile", amb raó!

Al salir del Museo me quería dirigir al gran y más famoso museo de Nueva York dónde todavía no he ido, el MoMA. Cuando llegué allí, tras comer y visitar el hotel dónde estaré con mis padres cuando vengan en mayo (Hotel Wellington), ya eran las 15:30 y cerraban a las 17:30. Decidí que iría uno de las siguientes veces que fuera A NY cuando tuviera más tiempo y además pudiera tener mi cámara de fotos en pleno rendimiento (no me quedaba memoria), porque aunque no se pueden hacer fotos, alguna siempre se escapa. Por supuesto pude escaparme a la tienda de regalitos (que son mi especialidad) y me compré un poster del cuadro Flag de Jasper Johns. Me encanta este cuadro desde que hice un trabajo en el instituto sobre el Pop Art, y aunque no lo he podido ver en persona todavía, por si acaso me lo compro y de paso mato del mismo tiro el pájaro de comprarme una bandera americana. Por supuesto me acordé de comprar un detallito para Ángela. Un encargo como ese no se olvida y menos viniendo de quien viene!!

Tras la ruta de los museos que empezó en el de Historia de NY por la Museum Mile, que le llaman a la Quinta Avenida en la parte dónde estan los museos, seguí por más museos pero de otro tipo. Abercrombie & Fitch. Este si que es un museo!!!! Abercrombie es una tienda de situada en la Quinta Avenida entre la 58th y la 59th, pero no es una tienda de ropa normal. Sólo entrar ya te das cuenta. Las luces están super bajas y la música super alta. Es un rollo discoteca total, pero cuando ya ves a las dependientas.... pero si van desnudas!!!!!!! Llevan un trapito de ropa de nada!!!!! Y encima están todas buenísimas!!! No me extraña la de gente que hay adentro y la de gente que espera en la puerta para entrar o no se para qué!! No compré nada porque iba cargado de bolsas y me daba palo probarme nada, pero juro que volveré. Me estoy convirtiendo en un adicto a la Quinta Avenida de Nueva York. Ahora entiendo aquello que sonaba tan y tan pijo cuando lo oía que dice que "voy a NY pero sólo de compras". Con razón le llaman la "museum mile", con razón!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo, ja et vaig dir que volia anar a tots els millors museus de NY, i pel que veig aquest és bo ja que has jurat que vols tornar, dons jo m'apunto.
Jordi
(dad)

Anónimo dijo...

Y este pavo con los muesos!!!!!
Seguro que hay mil tiendas como esa de las niñas con trapitos...y tu comprando cuadors...joder tio!!!!
EL mejor cuadro es la portada de Interviu con Elsa Pataki enseñando operación!!!
Hay..... no aprenderás!!!!

VIKTOR CIRER

Sheila dijo...

Cuando vengas a San Francisco, tienes la entrada al SFMOMA asegurada... Porque yo lo valgo.

Anónimo dijo...

Thanks a lot darling..!!!!! sabia que no te olvidarias de mi MOMArecuerdito... pq como fuiste primero al museo y luego a la tienda de bellas, pues estabas fresco y no se te ennubiló la mente!
una lástima lo del concierto, pero aun así piensa que era algo como "caido" del cielo!
sigo leyendo el blog, que me he de poner al dia...