sábado, julio 07, 2007

Laguna Seca

Camí de San Francisco el Carlos no podia deixar de passar pel circuit del Gran Premi de Motociclisme de Laguna Seca per a veure la famosa corba del “sacacorchos”. Després de tenir algun problema per a trobar-lo perquè no venia en cap dels senzills mapes que teníem, vam arribar, encara que un poc tard. Per a la nostra sorpresa, totes les portes estaven obertes i no havia ni un ànima. Havia moltes tanques en cada diferent camí, però no havia absolutament ningú i totes estaven obertes, una darrere l’altra. Ens vam ficar en algunes que posava “només personal autoritzat” i jo ja estava una mica incòmode en vistes de com se les gasten els americans pel famós ‘trespassing’, és a dir, passar per on està prohibit. Vam estar uns 20 minuts, però com s'estava fent de nit, vam decidir anar-nos-en perquè tampoc es veia res ni es podien prendre fotos.

Una de les torres del circuit a peu de pista

Just a la sortida se'ns va acostar el ‘ranger’ del circuit amb el cotxe i jo ja me les veia negres. Baixem la finestreta i ens diu:
“Hola bona nit, sóc el ranger del circuit, tot bé?” i jo, “…si… només estavem fent unes fotos”
“Ah… Fent unes fotos…Sona bé oi?...”
Aquí jo ja pensava que ens anava a dir totes les normes que havíem infringit i dur-nos directament a Guantànamo, però de cop i volta va dir:
“Bueno, era solament perquè estava tancant les portes per si necessitaven alguna cosa”
I jo que ja estava nerviós “No, no, no, no, gràcies adeeeeeeeeeuuuuuu!!” i ens en vam anar cagant llets fins a arribar a San Francisco!

Marcador del circuit de Laguna Seca


Camino de San Francisco Carlos no podía dejar de pasar por el circuito del Gran Premio de Motociclismo de Laguna Seca para ver la famosa curva del sacacorchos. Después de tener algún problema para encontrarlo porque no venía en ninguno de los sencillos mapas que teníamos, llegamos, aunque un poco tarde. Para nuestra sorpresa, todas las puertas estaban abiertas y no había ni un alma. Había muchas vallas en cada diferente camino, pero no había absolutamente nadie y todas estaban abiertas, una detrás de otra. Nos metimos en algunas que ya ponía “solo personal autorizado” y yo ya estaba un poco incómodo en vistas de cómo se las gastan los americanos por el famoso ‘trespassing’, es decir, pasar por donde está prohibido. Estuvimos unos 20 minutos, pero como se estaba haciendo de noche, ya decidimos irnos porque tampoco se veía nada ni se podían tomar fotos.

Un trozo del circuito

Justo a la salida se nos acercó el ‘ranger’ del circuito con el coche y yo ya me las veía negras. Bajamos la ventanilla y nos dice:
“Hola buenas noches, soy el ranger del circuito, todo bien?”
y yo, “…si… solo estabamos haciendo unas fotos”
“Ah… Haciendo unas fotos…Suena bien verdad?...”
Ahí yo ya pensaba que nos iba a decir todas las normas que habíamos infringido y llevarnos directamente a Guantánamo, pero de repente dijo
“Bueno, era solo porque estaba cerrando las puertas por si necesitaban algo”
Y yo que ya estaba nervioso “No, no, no, no, gracias adióssssss!!” y nos fuimos cagando leches hasta llegar a San Francisco!

Foto 1: Una de las torres del circuito a pie de pista

Foto 2: Marcador del circuito de Laguna Seca

1 comentario:

Anónimo dijo...

Te sales!!!!olééééé,el Valle de la Muerte debe de ser, por lo que me han dicho muy bonito, y lo de Hollywood?qué pasada...
La foto con Magic, muy buena!!

Petonets!!!!


ELO