San Francisco Día 1: Trobant-nos amb / Encontrandonos con Sheila
Només trobar-nos amb ella, estava tota excitada pel cotxe que duiem. Havia estat el seu cotxe preferit des que va arribar a Estats Units i ara anava a tenir l'oportunitat d'anar en un i fins i to a conduir-lo! Estava també sobrecarregada d'informació i llocs on ens volia portar en només dos dies i la veritat que al final ens va donar temps d'anar a un munt d'ells. El primer que vam fer aprofitant que teníem el cotxe aquests dos dies va ser anar als punts des d'on es veu tota la ciutat, que solament algú que duu temps vivint aquí sap. Em van encantar les vistes de la ciutat com no.
També ens va dur a carrers peculiars com el de les fotos que és un carreró a San Francisco que està tot pintat de dalt a baix per pintors clandestins. Algunes de les pintures són molt bones.
Pintures a les parets del carreró
Després un visitita a Alamo Square, un parc just enfront d'on ella viu on vam trobar una cosa que sembla ser bastant comuna a San Francisco: utilitzar sabates com a tests. Veus el primer i dius qui s'haurà inventat això? Veus el segon, el tercer i després un munt d'ells… Quina gent més estranya…
Skyline de San Francisco
Ja va començar a enfosquir i la Sheila ens va dur a sopar a un dels llocs que ella coneixia a ‘Mission’, el carrer on vivia abans i que tant adora i enyora. És una dels carrers principals de San Francisco amb molts bars i discoteques i que té vida i gent fins a ben entrada la matinada. Aquesta nit vam conèixer a la seva veïna Heather que es va venir a sopar amb nosaltres i el seu company de pis Dan, els dos molt molt simpàtics!!
Una part del carrer 'Mission'
PD. Sheila, pots anar deixant comentaris amb el nom dels carrers i els miradors si vols perquè jo no els recordo!
A las 6 nos tocaba coger el mapa e ir a buscar a mi amiga Sheila que salía de trabajar del MoMA. Nosotros nos conocemos porque íbamos juntos al instituto. Ella lleva ya más de dos años viviendo en California por estudios, el primer año (más o menos) en Los Ángeles y ahora en San Francisco.
Solo encontrarnos con ella, estaba toda excitada por el coche. Había sido su coche preferido desde que llegó a Estados Unidos y ahora iba a tener la oportunidad de ir en uno y hasta conducirlo! Estaba también sobrecargada de información y sitios que nos quería enseñar en solo dos días y la verdad que al final nos dio tiempo de ir a un buen montón de ellos. Lo primero que hicimos aprovechando que teníamos el coche esos dos días fue ir a los puntos desde donde se ve toda la ciudad, que solo alguien que lleva tiempo viviendo allí sabe. Me encantaron las vistas de la ciudad como no.
Disfrutando las vistas de la ciudad
También nos llevó a calles peculiares como la de las fotos que es un callejón en San Francisco que está todo pintado de arriba abajo por pintores clandestinos. Algunas de las pinturas son muy buenas.
Una de las pinturas de una pared. Parece real!!!
Después un visitita a Alamo Square, un parque justo enfrente de donde ella vive donde encontramos una cosa que parece ser bastante común en San Francisco: usar zapatos como macetas. Ves el primero y dices quien se habrá inventado esto? Ves el segundo, el tercero y luego un montonazo de ellos… Que gente más rara…
Zapatos, zapatillas, botas... cualquier cosa es buena como maceta...
Ya empezó a oscurecer y Sheila nos llevó a cenar a uno de los sitios que ella conocía en ‘Mission’, la calle donde vivía antes y que tanto adora y añora. Es una de las calles principales de San Francisco con muchos bares y discotecas y que tiene vida y gente hasta bien entrada la madrugada. Esa noche conocimos a su vecina Heather que se vino a cenar con nosotros y su compañero de piso Dan, los dos muy muy simpáticos!!
En la cenita en Mission
Heather, que la tapé en la foto anterior. Sorry!!
PD. Sheila, puedes ir dejando comentarios con el nombre de las calles y los miradores si quieres porque yo no los recuerdo!
Foto 1: Vistas de San Francisco. Hacía mucho viento aquí!!
Foto 2: Pinturas en las paredes del callejón
Foto 4: Una parte de la calle 'Mission'
2 comentarios:
Por fin!!!!!! Por fin podemos ver tus fotos de San Francisco... Qué alegría... Y gracias por tu comment, me ha encantado, me emocionao y tó. Un besito.
Quines coses de tapar tu tambe, noi¡¡¡¡
Jordi
Publicar un comentario